Friday, February 16, 2007

17 februari
Gisteren hebben Handy Ingrid en Quinten een presentatie van hun werk gehad in the pink house (zo wordt het roze huis genoemd waar we in zitten).
Een kleine presentatie met weinig mensen is hier ongeveer 25 personen. We waren allemaal zenuachtig, maar het ging heel behoorlijk. iedereen is hier zo verlegen dat er geen vragen geteld worden, behalve dan door Nindityo en Mella. Ingrid en ik zijn begonnen met een grote fotowand in ons atelier, ingrid over beelden op Java en ik drie series fruit kleine bedreifjes en Moto wanita.
Het internet is een drama de drama vandaar dat alles niet synchroon loopt. Helaas heb ik nog geen internet cafe gevonden.
maar we gaan door vandaar twee blogs van afgelopen tijd die ik niet kon oploden
taalfouten en naam fouten horen bij mij en het blog lees er maar overheen.

No comments: