Friday, April 13, 2007

We hebben nog twee weken te gaan voor de opening, de uitnodiging in de vorm van een poster is klaar, ik stuur een gefotografeerde afbeelding mee, voor de mensen die toch nog snel een kaartje yogya willen boeken, om de tentoonstelling te bezoeken.
Op het laatst is het altijd weer te kort tijd, hoe komt dat nou? Ingrid en Adi hakken er op los en soms komt opeens ABDI een beeldhouwer ook even mee hakken.
Ingrid intervieuwd een aantal beeldhouwers waaronder ook Mella en Nindityo over beelden in de openbare ruimte.
Deze meneer op de foto heeft een verzameling Garuda's dat is de indonesiesche variant van de nederlandse leeuw. Na Indonesie kan ingrid alles over dit nationale dier vertellen.
We kunnen nu niet meer naar buiten bellen met onze telefoons (waarom weet niemand), bij deze dus mijn excuses aan Michiel van de Artoteek(we zouden bellen). het is hier overigens nog steeds super.

1 comment:

Unknown said...

Quinten! Wat leuk om jullie werkproces te zien!
Ik kwam gistermiddag Paul de Boer tegen op een opening en moest zo weer even aan jouw reis denken.
Als ik het goed begrepen heb was gister de opening. Ik hoop dat het een groot succes was, de foto's zagen er in ieder geval veelbelovend uit.
Ik heb de indruk dat jullie het heel erg naar jullie zin hebben en dat je echt je eigen ding aan het doen bent: mooi zo!
Geniet van de tijd daar en ik wens jullie een gezond retour naar Holland.

Groetjes van Rozemarijn