Monday, March 5, 2007

5 Maart
De tijd gaat erg snel, maar mijn drie animatie tafels waarop ik mijn animatie ga opnemen worden op dit moment gemaakt.
de tafels gaan als de animatie klaar is naar de expositie ruimte van Cemeti art house. Eerst zouden we hier Nanka hout voor gebruiken omdat deze tropische hout soort goedkoper is dan tikehout (hier heet het jaty ) De timmerman kan vanwege de aardbeving tweedehands jaty krijgen, vandaar deze luxe tafels.
Ingrid gaat vijf beelden in hout laten uitvoren, deze gaan in de Gardu's geplaatst worden, dit zijn houten wachters huisjes bij de kampongs. Ook deze beelden worden uiteidelijk van jaty (tiek-hout). Ik ben zelf ook verder gegaan met mijn fotoserie, ik denk erover om een foto boekje te laten drukken.
We hebben nu een kokin, die vijf dagen in de week een heerlijke indische hap gaat koken geweldig. Ingrid en ik zijn begonnen met lessen behassa indonesia. We kwamen een engels sprekende buurvrouw tegen wiens huis net niet hellemaal in elkaar is gezakt na de aardbevingen, dan krijg je geen geld, wand het dak staat er nog. Vandaag onze eerste les gehad.
Bij deze blog, motor wanita en motor mol indonesie.

No comments: